92% googlar på vara eller tjänst innan köp – syns ni på viktiga sökord?
Sunbird är en resultatorienterad webbyrå för sökmotoroptimering i Lund. Hos oss betalar ni enbart för förstasidan på Google.
92% googlar på vara eller tjänst innan köp – syns ni på viktiga sökord?
Sunbird är en resultatorienterad webbyrå för sökmotoroptimering i Lund. Hos oss betalar ni enbart för förstasidan på Google.
Vi tar fram en komplett sökordsanalys som underlag för diskussion.
Beroende av vilka sökord som finns kan vi också ta olika vägar för att nå önskat mål
Vi genomför strategin – ni väntar på resultaten
I slutet av varje månad summerar vi arbetet, de resultat vi uppnått och kommande förbättringar
Du stannar så länge vårt samarbete är lönsamt
Sunbird arbetar dagligen med flertalet företag för lokal och nationell sökmotoroptimering i Lund. Vi har kontor vid centralstationen och träffas gärna för en inledande diskussion kring era möjligheter. Den inledande frågan att undersöka är var era potentiella kunder finns. Därefter bör vi sätta upp ett gemensamt mål för vad som är absolut viktigast att uppnå tillsammans. Det är när vi båda rör oss i samma riktigt som vi kan växa tillsammans. Oavsett om ni väljer att börja smått eller stort. Kontakta oss om ni vill börja med SEO i Lund.
Grundpelaren som hela samarbetet står på är vår sökordsanalys. I alla våra tidigare uppdrag har vi hittat intressanta sökord som inte är uppenbara och som konkurrenterna missat.
Vi skapar exceptionellt bra on-page optimering. Vi fokuserar på allt från optimering av text, kod, struktur och inte minst användarvänligheten vilket är en stor del inom AI.
Vi satsar på kvalité snarare än kvantitet på de externa omnämningar vi styr. Vi vill skapa riktigt värde – något som både fungerar idag och på sikt.
Sunbird är primärt en leadgenerationbyrå vilket innebär att vi ökar antalet kontaktförfrågningar. Detta görs bäst med kombinationen mer trafik (SEO) och bättre förvaltning av redan befintlig trafik (CRO).
Sunbird är tillräckligt stora för alla uppdrag. Men tillräckligt agila för att haka på förändringar i er marknad. Den som slutar utvecklas hamnar snabbt efter.
Vi lägger stor vikt på månadsrapporterna. Dels för att ni ska få full insyn i vad vi gör. Men också för att vi ska peka i samma riktning.