Kostnad hemsida fr. 26.000 kr som möter besökarens behov och leder till fler affärer

  • Fast pris
  • Inga löpande kostnader
  • Unik design
  • Google optimerad

Detta ingår i kostnaden för hemsidan

Enkel redigering med WordPress

Koncept

Du får flera koncept att välja mellan med olika inriktningar. Här håller vi oss agila tills vi landat.

Ikon för webbdesign

Skräddarsydd design

Vi förverkligar sketchen med unik webbdesign där era färger, fonter och bilder är med.

Ikon för webbutveckling

Utveckling

Nu kodas hemsidan. Vi gör hemsidan snabb, Google vänlig och lika snygg oavsett enhet.

Allakando flyger med Sunbird

Onlineverktyg för att skapa etiketter online

Ny grafisk profil för Antonelli Lab

Eurocredit - Ny hemsida och ökad trafik

Ett återkommande samarbete med Xtenso

xtenso.se
xtenso.se

Helhetslösning till ny affärsidé

Se fler uppdrag Kolla in uppdraget

Detta ingår i kostnaden för hemsida företag

Hur mycket kostar en hemsida? Och vad ingår? Kostnad för hemsida varierar kraftigt hos olika webbyråer. Vi vågar påstå att vi har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande:

 

Design

Skräddarsydd design

Vi skräddarsyr er hemsida så att den blir unik och passar ert företag. Hemsidan får en anpassad panel för just er vilket gör den mycket enkel att administrera.

Responsive design

Responsive

Vi gör hemsidan lika snygg oavsett om det är en mobil, surfplatta eller dator besökaren kollar på.

Snabbladdad

Snabbladdad

Då hemsidan skräddarsys finns det ingen onödig kod som gör hemsidan långsam. Vi gör dessutom en rad optimeringar för bilder, cache

Google optimerad hemsida

Google vänlig

Ni får Google vänlig kod som i regel ökar trafiken efter lanserad hemsida. Hur snabbt hade ni kunnat räkna hem kostnaden för hemsidan med mer trafik?

Jag vill ha ett kostnadsfritt förslag på hur jag kan öka min försäljning

Bra kostnad för hemsida

Det är inte ovanligt att en hemsida kostar mer än vad man räknat med. Webben förändras snabbt och får allt fler krav på sig. De ska vara responsive, säker, snabb, Google optimerad, GDPR anpassad och konkurrensen mellan dig och dina konkurrenter blir allt mer påtaglig. Besökaren på er hemsida klickar i de flesta fall upp fler alternativ än er och kommer välja den som är bäst. Investerar man för lite på en hemsida riskerar man att förlora någon affär varje år. Kostnad för hemsid är viktig och man ska få vad man betalar för. På Sunbird får du ett mycket prisvärt erbjudande med unik design, ett fast pris och utan löpande kostnader. Kontakta oss för ett kostnadsfritt förslag!

Christian Sandström

Nedan ord är Christians egna och representerar den resa Wellflix och Sunbird tagit.

Jag har länge haft en dröm om en affärsidé som nu skulle ta nästa steg. Vi anlitade en varumärkesbyggare, en logotypdesigner och Sunbird för vår webbutveckling. Så här gick det.

– Då hemsidan skulle ta längst tid började vi tillsammans med Sunbird slipa på designen. Jag fick först se några tidiga idéer och gillade riktningen vi skulle ta. Jag godkände och Sunbird fortsatte jobba på samma spår. Några dagar senare ringde Nils (på Sunbird) upp och skickade över vad de gjort. När jag fick se designen blev jag helt tyst och fann mig själv att nästan fälla en tår. Min dröm som jag haft så länge var framför mig. Jag har aldrig förväntat mig att en byrå ska kunna ha den förståelsen och det engagemanget.

– Under tiden hemsidan kodades gick jag vidare och funderade på vårt namn. Även här tänkte jag att jag behövde extern input från folk i branschen. Jag gick till två olika byråer som enbart jobbade med branding. Namnen de kom upp med var inte bättre än de jag själv kommit på och tackade besviket nej och sköt upp idén om det perfekta namnet till senare. Jag valde att behålla mitt gamla namn – Fungera & Prestera.

– När jag valt att behålla namnet gick jag till logotypdesigners för att sätta logotypen. Vid detta laget var både färger och namnet bestämt. Jag fick här totalt sett ett tiotal logotyper att kolla på. Logotyperna kändes som något jag sett förut och att de var gjorda utan minsta förståelse för just vårt företag. Jag hade både kontaktat brandingbyråer och logotypdesignerns som båda jobba med detta heltid och resultatet blev bristfälligt. Vid detta laget var jag rätt nedstämd och min dröm kändes inte riktigt lika nära.

– Jag ringde upp Nils för att be om råd. Vi pratade länge och kom fram till att Sunbird skulle ta på sig att göra både företagsnamnet och logotypen. Sunbirds visade återigen prov på sin förståelse och att ha lyssnat på mig. Vårt resultat:

 

Wellflix

 

 

 

– Min insikt om Sunbird är att de verkligen förstår mig som kund och brinner för var de gör. Sunbird har inneburit en hel del för Wellflix och vi lämnar alla dagar i veckan vår rekommendation.

– Christian Sandström

Vi har jobbat med Sunbird sedan 2013 och har bara det senaste året ökar vår organiska försäljning med +247%.

Det unika med Sunbird är att vi jobbar direkt med Sunbirds VD, Nils, och inte en projektledare. Nils har ett starkt driv och kommer med egna idéer som ökar vår försäljning. Han är enormt skarp och definitivt en av de bäst vi jobbat med. Nils förstår oss och blir som en förlängd arm inom webbutveckling och sökmotoroptimering.

Vi tror på Sunbirds affärsidé. De kombinerar snygg webbdesign som säljer tillsammans med ökad trafik. Vi har fastnat för Sunbird och rekommenderar dem till alla växande företag som vill driva resultat.

– Erik Schuss