Få pris för hemsida till företag som möter besökarens behov och leder till fler affärer

  • Fast pris
  • Inga löpande kostnader
  • Fritt antal korrekturvändor

Pris för skräddarsydd hemsida till företag från 26.000 kr

Pris hemsida företag från 26.000 kr med skräddarsydd webbdesign för err. Vårt mål: Öka er försäljning. Allt detta ingår i priset.

Enkel redigering med WordPress

Konceptuell sketch

Vi tar fram konceptuella sketcher där vi håller oss agila och testar flera varianter tills vi landat.

Ikon för webbdesign

Webbdesign

Här konkretiseras den konceptuella sketchen med färgkombinationer, snygga bilder och fonter.

Ikon för webbutveckling

Webbutveckling

Den valda designen förverkligas och anpassas till anpassas till alla enheter - responsive design.

Allakando flyger med Sunbird

Onlineverktyg för att skapa etiketter online

Ny grafisk profil för Antonelli Lab

Eurocredit - Ny hemsida och ökad trafik

Ett återkommande samarbete med Xtenso

xtenso.se
xtenso.se

Helhetslösning till ny affärsidé

Se fler uppdrag Kolla in uppdraget

Detta ingår i kostnaden för hemsida företag

Vårt pris för hemsida till företag inkluderar hela vägen från koncept till lanserad hemsida. Alltid fast pris och utan löpande kostnader. Här är några av de vanligaste punkterna som frågas efter:

 

Design

Unik design

I vårt pris ingår unik webbdesign skräddarsydd efter era önskemål och krav.

Responsive design

Responsive design

Hemsidan ser lika bra ut oavsett enhet besökaren tittar på.

Egen panel

Egen panel

En egen panel för snabb och enkel redigering av innehåll och bilder ingår.

Google optimerad hemsida

Google optimerad

Vi skapar SEO optimerad kod som gör att den nya hemsidan presterar bättre på Google och ökar er trafik.

Jag vill ha ett kostnadsfritt förslag på hur jag kan öka min försäljning

Pris för hemsida till företag kan variera kraftigt mellan webbyråer

Det skiljer mycket mellan webbyråer. Erbjudanden kan verka snarlika även om priserna är helt annorlunda. Vi rekommenderar att kolla upp tidigare uppdrag för att avgöra om de håller vad de lovar. Vi har en kostnadseffektiv affärsmodell där vi kan hålla nere priserna utan att tumma på kvalitén. Vårt mål är att öka er försäljning från den hemsida ni har idag. Ökar vi er försäljning enbart med ett extra sälj i månaden. Vad hade det inneburit för er?

Christian Sandström

Nedan ord är Christians egna och representerar den resa Wellflix och Sunbird tagit.

Jag har länge haft en dröm om en affärsidé som nu skulle ta nästa steg. Vi anlitade en varumärkesbyggare, en logotypdesigner och Sunbird för vår webbutveckling. Så här gick det.

– Då hemsidan skulle ta längst tid började vi tillsammans med Sunbird slipa på designen. Jag fick först se några tidiga idéer och gillade riktningen vi skulle ta. Jag godkände och Sunbird fortsatte jobba på samma spår. Några dagar senare ringde Nils (på Sunbird) upp och skickade över vad de gjort. När jag fick se designen blev jag helt tyst och fann mig själv att nästan fälla en tår. Min dröm som jag haft så länge var framför mig. Jag har aldrig förväntat mig att en byrå ska kunna ha den förståelsen och det engagemanget.

– Under tiden hemsidan kodades gick jag vidare och funderade på vårt namn. Även här tänkte jag att jag behövde extern input från folk i branschen. Jag gick till två olika byråer som enbart jobbade med branding. Namnen de kom upp med var inte bättre än de jag själv kommit på och tackade besviket nej och sköt upp idén om det perfekta namnet till senare. Jag valde att behålla mitt gamla namn – Fungera & Prestera.

– När jag valt att behålla namnet gick jag till logotypdesigners för att sätta logotypen. Vid detta laget var både färger och namnet bestämt. Jag fick här totalt sett ett tiotal logotyper att kolla på. Logotyperna kändes som något jag sett förut och att de var gjorda utan minsta förståelse för just vårt företag. Jag hade både kontaktat brandingbyråer och logotypdesignerns som båda jobba med detta heltid och resultatet blev bristfälligt. Vid detta laget var jag rätt nedstämd och min dröm kändes inte riktigt lika nära.

– Jag ringde upp Nils för att be om råd. Vi pratade länge och kom fram till att Sunbird skulle ta på sig att göra både företagsnamnet och logotypen. Sunbirds visade återigen prov på sin förståelse och att ha lyssnat på mig. Vårt resultat:

 

Wellflix

 

 

 

– Min insikt om Sunbird är att de verkligen förstår mig som kund och brinner för var de gör. Sunbird har inneburit en hel del för Wellflix och vi lämnar alla dagar i veckan vår rekommendation.

– Christian Sandström

Vi har jobbat med Sunbird sedan 2013 och har bara det senaste året ökar vår organiska försäljning med +247%.

Det unika med Sunbird är att vi jobbar direkt med Sunbirds VD, Nils, och inte en projektledare. Nils har ett starkt driv och kommer med egna idéer som ökar vår försäljning. Han är enormt skarp och definitivt en av de bäst vi jobbat med. Nils förstår oss och blir som en förlängd arm inom webbutveckling och sökmotoroptimering.

Vi tror på Sunbirds affärsidé. De kombinerar snygg webbdesign som säljer tillsammans med ökad trafik. Vi har fastnat för Sunbird och rekommenderar dem till alla växande företag som vill driva resultat.

– Erik Schuss