Inga långa avtal. Du stannar för att du är nöjd med samarbetet och ser resultat.
Vi är en resultatfokuserad LinkedIn Ads byrå som är övertygande om att när du ser resultat och samarbetet fungerar bra, så blir vår relation långvarig. Att vi växer tillsammans blir lönsamt för båda parter.
organisk trafik
fler förfrågningar
fler förfrågningar
på 3 månader
fler konverteringar
fler förfrågningar
försäljning
på viktigaste sökorden
på 3 månader
På Sunbird jobbar du med en dedikerad expert på LinkedIn Ads för bästa resultat. I teamet har ni dessutom en duktig grafiker för era kreativa annonser så de blir riktigt bra. Självklart löser vi allt med pixlar, konverteringsspårning och digital analys.
Strategi
Kampanjstruktur
Organisk spridning
Kreativa annonser
Landningssidor
Marketing automation
Analys & Spårning
Rapportering & uppföljning
Sunbird kan det där lilla extra och har stenkoll på vad de sysslar med. De tar god tid på sig innan projektstart och när vi väl börjar ligger fokus på att faktiskt uppnå resultat.
Inga långa avtal. Du stannar för att du är nöjd med samarbetet och ser resultat.
Alltid och allt transparent. Följ vad vi gör i realtid.
Få både automatiska rapporter regelbundet och manuella rapporter när det behövs.
Vill du veta mer om vår LinkedIn Ads annonsering? Vi pratar gärna!
LinkedIn Ads anses av många mer seriöst och B2B fokuserat än exempelvis Facebook Ads och Instagram Ads.
Om ni är osäkra vilken plattform som är bäst för er får ni gärna kontakta oss. Vi är en bred Sociala Medier byrå som kan vägleda er rätt.
För att annonsera på LinkedIn behöver du skapa ett LinkedIn Ads-konto. Därefter kan du använda LinkedIn Campaign Manager för att skapa dina annonser. Därefter behöver ni skapa kreativa annonser och skapa inställningarna för kampanjen.
Det löpande arbetet därefter består av att byta ut annonser och analysera kampanjer.
Kostnaden för att annonsera på LinkedIn beror primärt på vilka inställningar vi gör och våra mål. LinkedIn använder precis som andra annonsplattformar ett auktionsbaserat system där du kan ställa in en daglig budget. Kostnaden följer alltså primärt våra inställningar och hur stor målgrupp vi har.
LinkedIn är särskilt effektivt för företag som riktar sig till andra företag (B2B) eller professionella målgrupper. På LinkekdIn har du titlarna och vilket företag de jobbar på och kan därför prickskjuta dem om det är viktigt. Om ditt företag säljer produkter eller tjänster som riktar sig till beslutsfattare, HR-personal, chefer eller andra yrkesverksamma är LinkedIn ett bra val.
Om ni söker personal kan LinkedIn också vara en plattform för att få in kandidater.
I de fall ni försöker nätverka med andra personer på LinkedIn organiskt kan annonseringen på LinkedIn ge en boost.